Кафедра економіки, обліку і оподаткування
Національний університет "Чернігівська політехніка"

Осіння школа дослідницьких методів та академічного письма

Осіння школа дослідницьких методів та академічного письма

9-11 вересня 2016 року відбулася Осіння школа дослідницьких методів та академічного письма. Організаторами такої школи став Науково-популярний сайт Освітні тренди .

Головна мета нової освітньої ініціативи є розбудова наукового потенціалу української університетської спільноти через опанування навиків сучасних дослідницьких методів та академічного письма в соціогуманітарній сфері за міжнародними стандартами.

За результатами навчання учасники вдосконалили свою майстерність у сфері досліджень, кількісних і якісних методів отримання нових наукових результатів і висновків, академічного письма за вимогами провідних світових видавництв, а також фасилітації дослідницько-орієнтованого навчання студентів.

Формат роботи Школи передбачав поєднання практико-орієнтованих майстер-класів та гостьових лекцій, які були презентовані авторитетними вченими, фахівцями та експертами, з індивідуальною та груповою роботою учасників.

Участь в  Осінній школі дослідницьких методів та академічного письма приймала доцент кафедри бухгалтерського обліку, оподаткування та аудиту Юлія Перетятько, яка поділилася своїми враженнями:

Емоції та спогади від участі у  Школі дослідницьких методів та академічного письма просто неперевершені. Заняття у школі були логічно побудовані, змістовні та напрочуд цікаві, завдяки чому не виникало почуття втоми, адже ми займалися з 9 ранку до 6 вечора всі три дні.

 Дуже вдячна тренерам та лекторам – справжнім знавцям свого діла, які не просто познайомили нас з теорією написання статей за міжнародними стандартами, методами фасилітації та соціологічними дослідженнями, а і активно спонукали нас приймати участь у тренінгах. До речі, методи фасилітпції, які продемонструвала нам Неля Лебід, я вже використовую у своєму навчальному процесі, а Андрій Нагорний допоміг мені розібралися над моїм сьогоднішнім  дослідженням. Також приймала участь у тренінгу з написання грантової заявки щодо здійснення наукового дослідження.

Я познайомилася зі своїми колегами з інших ВНЗ. У перервах між заняттями ми ділилися досвідом, обговорювали проблеми освіти та науки. Окрему подяку хочу сказати Володимиру Сацику та іншим організаторам  за їх нелегку, але цікаву та необхідну  роботу