Кафедра економіки, обліку і оподаткування
Національний університет "Чернігівська політехніка"

Навчання на курсі "Прозорість, підзвітність та сталий розвиток бізнесу на шляху до євроінтеграції"

Навчання на курсі "Прозорість, підзвітність та сталий розвиток бізнесу на шляху до євроінтеграції"

Професор кафедри економіки, обліку і оподаткування д.е.н. Хоменко Інна Олександрівна з 12 березня по 1 квітня 2024 року пройшла навчання на курсі "Прозорість, підзвітність та сталий розвиток бізнесу на шляху до євроінтеграції", що реалізується у межах проєкту модулю Жана Моне «Transparency. Accountability. Responsibility. Governance. Europe. Trust. Sustainability» та фінансується програмою Еразмус+ (101085395– TARGETS – ERASMUS-JMO-2022-HEI-TCH-RSCH).в рамках програми мобільності «Найкращі практики ЄС-Україна щодо досягнення ЦСР» у Сумському державному університеті і отримала сертифікат про навчання обсягом 5 кредитів ECTS.

 

Потреби курсу визначаються проблемами, які постають на шляху України до інтеграції в ЄС у сфері сталого розвитку, посиленого економічною та пандемічною рецесією та політичною ситуацією. Курс відіграє вирішальну роль у створенні комплексного огляду цінностей сталого розвитку, стандартів, інструментів прозорості і фінансування та розвитку правильних навичок і мотивації у сфері реалізації ЦСР.

Мета курсу: надати комплексну систему знань про дії ЄС зі сталого розвитку та поінформованість про їх впровадження в Україні для прискорення прогресу на шляху до ЦСР.

Цілі курсу:

– отримати глибоке розуміння концептуальних основ і законодавчих стандартів у системі сталого розвитку ЄС;

– надати актуальні інструменти фінансування сталого розвитку, прозорості та бенчмаркінгу;

– озброїти практичними інструментами створення звітів про сталий розвиток, організації КСВ у компаніях та кращих кейсів у просуванні ЦСР, генерації ідей сталого розвитку, фінансування екологічно чистих та соціальних проєктів,  незалежної перевірки інформації про сталий розвиток.

Методика навчання: курс реалізовано за новітніми методичними засобами та практико-орієнтованими методиками.

Методи навчання: інтерактивні лекції; кейси, майстер-класи; моделювання ігор, групова робота та дискусії, а також самопрезентація та подача ідей; e-Learning (змішане навчання); метод портфоліо та екскурсії, навчальні відео та ігри.